zaterdag 26 juli 2008

NK wakeboard boot

Vandaag nederlands kampioenschap gevaren!! Ik was super gespannen want ik WILDE en MOEST door gaan naar de finale! Of dat nou via de LCQ (krijg je laatste kans om toch naar finale te gaan) moest of niet. Eerst de voorrondes: ik moest als 6de starten. Mijn run ging niet op en top ik viel twee keer met mijn 180 (halve draai) en werd opgepickt met de rescueboot. Behaalde toen de 6de plaats en was niet door omdat alleen de eerste vier doorgingen. Dus ik moest de LCQ doen. Toen had ik al helemaal stress op mijn schouders omdat er maar twee door gingen en de strijd tussen karin, joelle en mij was!! Toen ik gespannen op mijn stoeltje aan de waterkant zat met me ouders hoorde ik omgeroepen: "IK HEB DE RESULTATEN VOOR DE OPEN LADIES!" Dus ik schoot meteen omhoog uit mijn stoel en schreeuwde het uit toen ik hoorde dat ik samen met karin door was naar de finale!! In de finale ging het voor mij doen goed. Maar de rest had gewoon meer dus haalde ik de 6de plek. HELEMAAL niet teleur gesteld maar juist hartstikke blij!: Mijn eerste wedstrijd-seizoen en dan de finale van het NK mogen meedoen! Ik ben nu bij tess thuis en we gaan straks lekker stappen:D Eventjes vieren want tess is tweede van nederland geworden en eerste van onze catogorie!! Ook supergoed en dat moet dus gevierd worden!! blije groetjes!! XxX

Geen opmerkingen: