donderdag 24 juli 2008

trainen trainen!

Laatste dagen sta ik steeds maar weer op mn boardje! Vandaag bij duncan gister bij duncan daarvoor bij tess. Boarden gaat lekker 180's gaan top en ook switch 180 !:) Mijn backroll komt steeds meer in de buurt maar heb het nog niet voor elkaar hem te staan! Dik balen daarover. Geen backroll met NK dus. Héél misschien wel! Morgen ochtend zouden we eerst nog even bij duncan boarden maar die heeft helaas geen tijd. In de middag wel naar Bosbaan om 10 minuutjes te hangen voor oefenen waar ook NK is. Van al dat trainen ben ik echt dood op! Ik zal vandaag bij tess slapen met mitch erbij. Maar ben er ZO doorheen en ben zo doodop dat ik naar huis ben gegaan. Voor het eten even lekker in de zon geslapen en ik ga nu ook maar me bedje induiken! Morgen weer fris en fruitig op!! nou Slaap Lekker !!!xxx

Geen opmerkingen: