maandag 4 augustus 2008

lowlands tourstop wasserbillig

Ben nu bij tess thuis. Gisteravond(nacht) terug gereden vanuit luxemburg van de wedstrijd. De wedstrijd viel allemaal een beetje tegen. Ik kon niet tegen de anderen op en haalde het niet naar de finale. Heel erg balen, maar ben toch niet zo erg teleurgesteld want als je denkt dat het mijn eerste jaar voor wedstrijden is. Dan is het nog zo slecht niet. Ik ben heel erg omhoog gegaan qua wedstrijden. De eerste wedstrijd kon ik nog eigenlijk niks in een run zetten. En nu kan ik van te voren een run in elkaar zetten en dat gaat dan ook aardig. Tess ging in de finale ook niet helemaal zoals zij normaal gaat. En ze viel met haar tantrum. Zij behaalde de 4de plek. Heel jammer maar het hoord er allemaal bij! Nu ga ik naar naaldwijk. Boarden aan de kabel waar het NK ook is die ik misschien voor de lol meedoe. (want ik kan NIKS achter de kabel!) xxx!

Geen opmerkingen: