donderdag 10 juli 2008

nog steeds @ greece

jeej! een betere, snellere comp gevonden hier in kos. Zit nu in een ander hotel :) een vet luxe hotel, dus top internet !! Hoe gaat het nu hier in griekeland.. Er zijn verschillende kleine dingetjes gebeurt: eergister ben ik samen met mijn ouders naar turkije met de boot gegaan en hebben we daar een hamam massage gekregen... zo een drie-soorten massage, moet je eens opzoeken echt SUPER chil!! en vandaag en gister zijn we naar een of ander deel van de zee gegaan waar het water BLOED heet is.. stroomt uit de bergen. echt zoo lekker in de avond! Voor de rest doen we eigenlijk niet veel.. een beetje zonnen, zwemmen en blabla. Ook had ik binnen 6 dagen mijn boek van 315 blz. uit!! Ik ontspan hier echt super goed!! lekker rustig allemaal. Maar ik begin nederland te missen!! vooral me boy en me boardje!! damn wat wil ik weer graag even boarden!! Ik heb nog 3 minuten dus ga maar weer afsluiten! Zie jullie snel weer in ons lekkere kikkerlandje! greetzz from greeeccee

1 opmerking:

Anoniem zei

Haaii baby!(L)

zie je dat je het super chill heb daarr, lekkerr voor je !(L)
echt kut dat je daan zo moet missen:( shitt.. ik smste laatst nog met hem, want wou ff weten hoe hij het had in France, en toen vertelde hij me dat hij jou ook super erg mist, TE schattig!:)
maja baby, ik ben dagelijks aan het werk @ camping, volgende week de hele week van 8 tot 6 uur en maybe nog langer, maja money.
oja nog iets, ik heb €50 euro van me baas gekregen, en als ik stop met nagelbijten mag ik het houden, stop ik niet! dan... kan ik het teruggeven:P!

hahaha te grappig toch!
Naja geniet lekker van je vakantie en spreek je snel weer!
dikke kus!