maandag 14 juli 2008

weer thuis!

oh wat slaapt dat toch weer lekker in mijn eigen bedje! Vannacht ben ik naar huis gevlogen. Toen we aan het wachten waren bij onze gate was ik eventjes muziek aant luisteren met mijn skullcandy op. Er liep een klein schattig blond meisje langs en keek me met grote ogen aan. Ze trok aan de arm van haar oma en vroeg: "oma, waarom heeft zij zulke grote dingen op haar oor?". Ik lachtte me rot en al helemaal toen haar opa een stap naar achter deed om ook even naar mij te kijken wat ik heb. Niet afwijkend van hoe al de andere mensen naar mij keken van "DAMN WAT EEN DING OP DR KOP" alsof je een koe in kleermakerszit op je kop heb zitten.. Nouja, eenmaal in het vliegtuig zaten we weer aardig krapjes omdat we gewone plekjes hadden geboekt. Een stuardesse liep langs en vroeg ons of we bij de nooduitgang wilde zitten. Dat lieten we geen tweede keer vragen en liepen met een grote glimlach op ons gezicht naar de nooduitgang. Iedereen die met een jaloers gezicht naar ons hoe we van de 3keer zoveel meer voetruimte genoten! Tijdens de vlucht hadden ze een SUPER stomme film op gezet en toch heb ik hem helemaal afgekeken. Toen ik eindelijk wilde slapen werden de lichten in één klap aangedaan en werd omgeschreeuwd dat we gingen dalen en over 35 minuten zullen landen. SUPER! Toch maar wakker blijven dus. Ik heb een kei lekkere vakantie gehad maar ben echt blij dat ik weer thuis ben. Een heerlijk idee dat ik weer eens kan eten zonder dat ik aan wordt gestaart door de ober die me een beetje Té goed in de gaten hield. Mijn ouders zijn nu de caravan aan het halen voor de volgende reis! haha. Donderdag ga ik naar luxemburg samen met tess en gaan we daar nog een keer boarden en dan zondag de lowlands tourstop wedstrijd. Ook weer super veel zin in. Vanavond ga ik ook nog eventjes boarden bij WBSA. Heerlijk om weer op mijn boardje te gaan staan! Dit was wel weer genoeg voor vandaag en ik hoop jullie in luxemburg ook op de hoogte te kunnen houden!! Groetuuhh!!

Geen opmerkingen: