zaterdag 5 juli 2008

eindelijk vanuit kos!

het is gelukt!! Ik ben op internet en aangemeld op blogspot!! Om een idee te geven.. ik ben al een kwartier bezig met mij aan te melden op blogspot! ZUCHT! Eventjes snel over hoe het hier gaat vanaf het begin. De nacht van vertrek kwam ik maar niet in slaap. Zat met daan in mijn hoofd en lag een beetje in bed te draaien. Toen mijn mamma me om 2 uur wakker wilde maken was ik nogsteeds klaar wakker. Eenmaal op het vliegveld kwam ik met het idee een boek te lezen, zodat de vakantie PUUR ontspanning zal worden! Ik vond een boek over een stelletje van 30jaar waarvan de man een hersentumor krijgt en overlijdt. De personen uit het boek en de manier van omgaan lijken super erg op die van daan en mij en dat maakt me alleen maar dat ik daan MEER mis!! De vlucht zelf verliep relaxt. Voor de rest wel een paar grappige dingetjes gebeurt maar ik wil het niet te lang maken zoals het nu al wordt! Al met al, het boek heb ik nu al half uit en ik ga daan steeds meer missen (had hem net aan de telefoon en het is vreselijk te denken dat hij op onmogelijke afstand van me af is!) Vanmorge was ik doodop en bleef na het eten nog eventjes in bed liggen, tot 12 uur dus! Nu zijn de schoonmaaksters niet geweest en zitten we zonder handdoeken en wcpapier! Oja! zal ik bijna vergeten te vertellen over de griekse ober hier die mij probeert te versieren en vanmorge een grassprietje (super romantisch niet?) die stonk aanbood en me super verliefd aankeek toen ik het aannam. IK snap hem niet helemaal maar lach me rot om hem! Hopeloos gevalletje :) Ik ga nog even een cocktailtje halen (die je hier in plastic bekertjes krijgt) En dan ga ik weer lekker slapen! Laat later nog wel een berichtje achter!! groetjes uit kos!!

Geen opmerkingen: