dinsdag 1 juli 2008

Even tussendoor

Vanmorge om half 8 ging mijn wekker. Niks voor mij dus! Maarja.Daan ging vanmorge om half 9 weg naar frankrijk dus ja. Echte liefde is.... VROEG UIT JE BED VOOR ELKAAR !Plus ik heb meteen weer wat aan mijn dag:) Vandaag is kyan weer bij ons thuis (zoals elke dinsdag) heel leuk, zijn net eventjes naar de markt gegaan en ik ga straks mijn koffer pakke(die nog half ingepakt was) van de volgende vakantie, kos in griekenland.Waar ik morgen nacht heenga(02:00 uur vliegen TE LAAT:O) Eventjes er tussenuit en ook zonder boarden. Dat zal afkicken worden! Maar weet zeker dat het een heel leuke vakantie wordt! Ik moet trouwens snel een afspraak maken bij de fysio, want met mijn knie gaat het slechter en slechter! Ik was naar de fysio gestuurt maar wilde niet omdat ik er geen vertrouwen in had. Maar ik leg me er bij neer en ga maar eens kijken of hij mij kan helpen!
Mijn volgende blog zal waarschijnlijk in Kos zijn!

Geen opmerkingen: