woensdag 2 juli 2008

laatste uurtjes in nederland

Ben nog even aan het internetten uit verveling. En waarom dan niet een nieuw blogje schrijven toch? Vandaag heb ik mijn koffer gepakt en beetje zitten kloten om mijn ipod weer gereed voor de vakantie te maken. Moet me toch weer in het vliegtuigvermaken met muziekjes en filmpjes . Ik heb net nog even bij WBSA geboard om toch maar even te boarden voordat ik 12 dagen geen boardje meer zie! WAT EEN RAMP! Nouja, "I will survive!" Tijdens het boarden weer een paar keer me backroll in gezet maar nog steeds geen landing met hendel:( en steeds maar op de golf landen! Beetje jammer. Ik ga maar eventjes mijn bedje opzoeken voordat ik er alweer uitmoet opweg naar het vliegveld! Ik houd jullie op de hoogte in kos (als ze daar de computer al hebben uitgevonden). JoeJoe!

Geen opmerkingen: