dinsdag 22 juli 2008

steeds geen tijd voor een blog! Maar nu weer wel:) Laatste tijd maar overal heen en weer aant reizen. Zondag terug uit griekenland, donderdag naar luxemburg. Wedstrijd in luxemburg (geen resultaat) ,wel mijn backroll bijna gestaan, en maandag weer terug. Nu veel trainen voor het NK op zaterdag. en dan donderdag weer naar luxemburg voor volgende tourstop. Veel aan het boarden dus. Helaas heb ik op de wedstrijden nog niet veel resultaat. Maar oké ik moet het niet te veel kwalijk nemen want het is mijn eerste jaar wedstrijden. Dus nog altijd wel oké. Ik ben heel erg benieuwd naar zaterdag (Nederlands Kampioenschap). Ik verwacht ZEKER niet een podium plek maar ik hoop HEEL erg dat ik door ga naar de finale. Zo ik toch kan kijken hoeveelste ik van ned. ben.. Ookal is het maar door de LCQ. We zullen het zien en als je zaterdag niet komt naar het NK (er komen veel mensen) dan laat ik je via hier wel weten hoe het ging. DUIM VOOR ME:D

Geen opmerkingen: