zondag 29 juni 2008

Lowlands tourstop #1

Gister was de eerste lowlands tourstop. Het was in maaseik in België. Het was koud en waaide erg hard. Waardoor het rot water was met golfjes. En dat is wennen als je de laatste keer in Spanje op spiegelglad water hebt geboard!!! En ik merk ook aan mezelf dat ik nog moet wennen aan wedstrijden varen. Als ik gewoon een boardsessie heb gaat het milioen keren beter. De eerste sessie.. ging wel oké ik had 11.nogwat punten.. Er waren twee Heats en alleen de eerste ging door. Dat was karin baptist met 12.nogwat.. Wat betekende dat ik de LCQ moest doen. Ik had zo een spanning omdat ik naar de finale MOEST!! En ik was ooknogeens DOODOP en had me hoofd erniet naar staan. Maar ik presteer totaal NIET onder spanning. Dus ik viel twee keer en me grabs waren lelijk.Te weinig punten binnengehaald voor de finale en toen kon ik toekijken. Gelukkig deed de rest het wel goed. Tess werd eerste bij open ladies en mitch werd eerste bij open men! Nu even een dagje uitrusten en bijkomen en binnekort weer naar kos, griekenland:)!

Geen opmerkingen: