dinsdag 12 augustus 2008

NK KABEL!!

Zoo.. tijdje geleden dat ik achter de computer zat maar ben nu eindelijk een dagje zonder boarden en heb dus weinig te dus..en tijd voor een blogje!! Ik zal maar beginnen met het NK kabel! Voor de lol ging ik meedoen met het NK kabel.. en Tess ook. De enige vrouwen die serieus om te winnen meededen waren Joëlle en Mayanka! Wat dus betekend: wij waren maar met z'n 4e! Boarden opzich (voor mij doen!) ging in de voorrondes oké! Tijdens de finale's kwam de wind super erg opzetten en stonden de schuimkoppen op de golven! Super dus. Nou de resultaten (zoals verwacht wel): 1. Mayanka 2. Joëlle 3. Tess 4. Moi! Dus ik ben 4de van nederland (H)! ..of gewoon de laatste:P!! Het was wel een super gezellige wedstrijd en daar ging het om voor mij:)! Voor de rest gaat boarden lekker. Gister ben ik samen met Tess naar Alphen a/d rijn geweest en daar een uurtje gehangen. Er staat daar een super-leuke schans met veel airtime! Voor de rest leuke sliders! Vrijdag Skullcandy railbattle bij Alphen dus word leuk! Ook ga ik daar mensen leren kennen van het lingerie merk Saphh (ik ken het merk zelf niet) en die willen mij HEEL misschien sponsseren! dus ze heel erg lief aankijken! haha:P
Nou ik ga straks even naar het CIOS om mn kleding-paket op te halen en dan samen met mamma en kyan even shoppen @ haarlem:)

JOEEE!!!!XX

Geen opmerkingen: