woensdag 20 augustus 2008

First school day!

JaJa, er komt een einde aan mijn zo heerlijk en perfecte vakantie! Vandaag voor het eerst naar school! Moest om 7 uur me bed al uit om om kwart voor 8 in de auto naar haarlem te zitten. Om half 9 kwam in aan en wachtte ik samen met wat andere tot 9 uur en konden we naar ons lokaal. Daar kregen we intro van het jaar en landkamp en blablabla. Ik was om 1 uur klaar en toen ben ik maar in amsterdam wezen shoppen. Daarna lekker thuis met oma koken en filmpje kijken op de bank. Ik probeer niet te gaan boarden om mn blaar te laten herstellen. Heb ZO een behoefte om te boarden, zo een zin. Maar kan hem beter laten genezen voor de lowlands tourstop @ kortgene. Dus maar lekker met daan chillen morgen en vrijdag moet ik weer naar school. Wordt weer leuk zo vroeg op en dan dit keer met de trein! ZUCHT! XxX

Geen opmerkingen: