maandag 23 juni 2008

spanje!

EINDELIJK! ik heb eindelijk een internet café gevonden! Ik ben nu in de buurt van malaga een beetje aan het chillen op het strand.. Vorige week ben ik op een plek geweest met een super groot meer met SUPER glad water!! zo mooi! Een super chille boot, chille muziek en jack onze boatdriver die dik goede tips gaf en super lief en grappig was. Nu al mis ik het daar al een beetje. Zeker weten dat ik er vaker nog heen ga!! Ik zou hier zo veel langer kunnen blijven. Maar ik mis me boy (L) wel een beetje!:$!! Maar die zie ik woensdag en donderdag natuurlijk weer! Vrijdag ga ik dan weer naar belgië voor een Lowlands tourstop (wedstrijd)..
Zoals hier houd ik zo van mijn leven!!!!!!! OJA! tijdens heb boarden heb ik geleerd me 180 hs en ts vast te staan.. En ook in een runnetje, voor wedstrijden. En ook sta ik BIJNA me backroll.Dat gaat niet lang meer duren. Ik stop weer even met schrijven en laat nog wel wat van mij horen! Hoop dat jullie me nog herkenne als ik bruin terug kom!!

Geen opmerkingen: