zondag 15 juni 2008

GESLAAGD!

heel eventjes snel een blogje schrijven!! IK BEN GESLAAGD!!!XD had het wel al verwacht maar op het laatst had ik toch wel beetje stress! de vlag met me tas (andere dan me schooltas) hangt buiten.. samen met kleine vlaggetjes en een vlag van geslaagd op de carport.. dus je kan er niet omheen dat ik geslaagd ben:) ook heb de kleding van het cios allemaal gepast en ik krijg er al helemaal de kriebels van.. Niet hele dagen in de klas saaie zooi aanhoren wat je niet boeit maar lekker sporten en afentoe een lesje wat ook meer naar mijn interesses staan..
EN ook heel belangrijk!! woensdag ga ik naar spanje!! malaga!! ik weet niet meer precies waar ik zit maar ik ga naar een wakeboardschool en daar 5 dagen lekker boarden. Ook ga ik nog langs een kabelbaan in spanje:) ik heb zo een zin!! Ik ga samen met Tess en familie Rutten(Elisa, Jurgen en Daniƫl) het gaat echt super leuk worden en als ik terug ben schrijf ik er zeker wel over! Op de dag van diploma uitreiking (25ste) kom ik terug met (waarschijnlijk) een bruine kop XD!! en met de diploma uitreiking heb ik een heel leuk plan met een ander.. Maar dat gaan we nu natuurlijk niet vertellen!!! het zal iets zijn wat iedereen al voorspelde maar we allebei niet verwachtte:)! YOU'LL SEE

Geen opmerkingen: