dinsdag 5 mei 2009

wow wat een tijd geleden!

Het is weer TE lang geleden dat ik iets van me heb laten horen:P
Even een berichtje om te laten weten dat ik nog wel leef!!
Het is een drukke winter geweest met veel snowboarden en veel school!!
Maar school gaat goed en snowboarden was weer heerlijk in de winter!
Ik ben van de winter met tess naar oostenrijk geweest en met mijn ouders in ötzal waar ik weer met de locals ofpiste ging!! De tijd van me leven weer daar!!
Nu komt het wakeboard seizoen er weer aan dus wordt het weer een paar maandjes hard knallen!!
Ik heb al een paar keer op het water gestaan en het was heerlijk!!!!! Ik heb al een backroll ingegooit maar er was weinig resultaat:P! Voor de rest gaat het heerlijk.
Gister heb ik even op tess haar nieuwe board gestaan en mijn conclusie was dat ik ook een nieuw board moet kopen:P! Helaas voor mij nog geen sponsor voor een boardje dus moet het helaas zelf betalen. Wel ga ik dit seizoen op zoek naar sponsors! Want het word toch wel eens tijd.
Nou dit was het weer voor vandaag. Ik doe er nog een leuk filmpje bij zodat jullie nog ff kunnen lachen om mijn klappers!!
Kusjee

Geen opmerkingen: