vrijdag 8 mei 2009

BINGOO:D!!

JEEJ! yentl heeft een sponsor!!!!!!! Ik ben gister naar breukelen geweest omdat ik aan de telefoon sponsering heb aangevraagt en ik langs mocht komen.
We hebben een heel praatje gehouden en hij wilde mij dus sponseren! Ik kreeg meteen 2 Ronix boardjes om uit te testen, en 1 paar bindingen!! ik ben helemaal vrolijk al sinds gister middag!! De twee boardjes mag ik testen en uiteindelijk het beste boardje uitkiezen. Of anders een ander boardje uitproberen. Dus ik wordt nu gesponsord door Winter- watersport van der laan in breukelen. En heel misschien krijg ik zelfs Billabong erbij omdat hij daar ook contact mee heeft.
Het seizoen begint dus heerlijk!! Nou ga ik vandaag, zondag en maandag lekker boarden om allebei de boardjes te testen. Dinsdag ga ik weer naar breukelen en kies ik welk boardje ik wil.
Helaas had ik nu al sponsering aangevraagt bij Nikita Clothing. Maar als Billabong dus doorgaat en Nikita zegt dus ook ja moet ik Nikita afzeggen! Zo heb je bijna geen sponsor en zo loop je met nieuwe boardjes en mooie dichte bindingen!!

Xkusjeee!!!!

Geen opmerkingen: