zaterdag 1 november 2008

Weinig tijd voor blog!

Daar zijn we weer! Laatste tijd is het erg druk. In de herfstvakantie heb ik samen met daan en mijn moeder een week over behang afhalen gedaan. Je denkt: EEN WEEK! ja een week! Toen al het behang er grotendeels af was moesten de restjes eraf geschuurd worden. Erge ramp. Behang uitkiezen was ook erg moeilijk, maar uiteindelijk een leuk behangetje uitgekozen. Gister was er op school een feest van 60 jaar bestaan. Ik was gevraagt of ik wilde helpen bij kleine dingetjes zoals veiligheid en gardarobe. Dus dat heb ik gister gedaan. Terwijl ik dat deed ,en na het feest op school zelf het schoolfeest had, hebben mijn ouders één wand behangt en dat is erg mooi geworden! Op de foto zie je een hoek van de behangde wand. Er zit nu een tempo in dat de kamer komt, dus ik heb er zin in:)
xxx

Geen opmerkingen: