donderdag 22 mei 2008

examens

Dinsdag zijn de examens begonnen.. Eerst had ik Nederlands en vandaag geschiedenis.
Op internet kan je je antwoorden nakijken en je cijfer een beetje bepalen.. Dit is echt relaxt zo hoef ik MINDER lang in stress te zitten :)! Voor Nederlands en geschiedenis ben ik in elk geval al geslaagd! Ik heb nu nog 5 examens en dan zit het er al op. De examens zelf vallen wel mee alleen het leren is ZOO balen! Door het leren kan ik weinig boarden. Gister heb ik eventjes bij de WBSA gewakeboard en ik ging ook uit me bol.. Zo erg dat het een beetje ver ging. Een normale wake2wake landde ik vet moeilijk. Eventjes bijgekomen en rustig en daarna ging het goed. TS en HS 180 weer gestaan. En nog mooi ook! Zondag de wedstrijd in Harderwijk.. Ik hoop dat het wat wordt want van verhalen heb ik gehoort dat het zo slecht water is:(
Oja! ook nog leuk om te vertellen: mijn examen nummer is 360 .. wie weet een goed voorteken!! haha.. Nou ik ga weer leren en schrijf snel weer iets

Geen opmerkingen: