woensdag 28 mei 2008

examen voorbij!!

Eindelijk! ik ben klaar met alle examens voor dit jaar! Zucht! Ik had vanmiddag mijn laatste examen en die ging ook aardig. Op internet (www.examen.nl) kon ik elke keer mijn cijfer uitrekenen en kijken of ik goed ging. Wat ook ZEKER het geval was!! Nu krijg je wel ruim je cijfers, er zit een hele punt tussen bijvoorbeeld: 6.5 - 8.5. Nou heb ik overal mijn cijfer voor uitgerekent in het laagste geval (bij het voorbeeld dus 6.5) en dan kom ik op dit mooie lijstje uit

ned: 7.6
frans: 6.2
duits: ?
eng: 7.0
bio: 5.9
eco 5.7
gs 6.5
maatsch. 8.5

Mag ik wel trots op zijn toch? (alles wordt waarschijnlijk dus nog hoger!)

Gister ben ik bij tess achter de boot wezen boarden. Het was echt super mooi water! Voor de grap weer eens mijn backroll ingezet maar ik durfde hem niet te draaien en draaide in de lucht weer terug en dat was dus BOEM .. !! je weet het wel haha!

Nu ga ik mijn cijfers vieren en lekker boarden!! Na het boarden blijf ik bij celeste slapen en volgende middag weer werken. Daarna ga ik weer naar tess en gaan we stappen! Na het stappen bij tess pitte en dan volgende dag shoppen en gaat kim (zus van tess) mijn haar doen:) Dan is het grote moment! HET EXAMENFEEST! Waar ik in mijn jurkje en hakjes heen ga! HAHA

Geen opmerkingen: