vrijdag 26 september 2008

Even tussendoor

Het einde van het seizoen komt eraan! Het wordt steeds kouder GVD:( Heel erg minder. Maar dat betekend wel weer dat het snowboarden er weer aankomt. Zondag ga ik boarden bij WBSA en hoop dat het nog te doen is. Vorige week maandag was het al super koud maar boarden ging lekker:). Heb me seizoenskaart voor snowplanet gekocht en heb super veel zin om te snowboarden. Dan naar het buitenland en lekker jibben over de pistes van sölden en het funpark van k-park (L)! Alle wedstrijden voor wakeboarden zijn voorbij. Ben tevreden met wat ik behaald heb en hoop het volgend jaar nog beter te doen. Heb dit jaar VEEL geleerd.
Nu op school. Nu al druk met school. 6 uur me bed uit gaat wel. Begin een beetje in het ritme te komen nu. Vorige week nog erg moe door de lange dagen en ik ging veels te laat naar bed. Nu alles stukken beter. Dit was het weer..
XxX

Geen opmerkingen: